Haha misslyckad blogg!

Ja man kan ju knappast kalla denna blogg aktiv, jag skulle vilja ha en sån där som man kan blogg med telefonen det vore grymt!

Jag och Roxy har gjort lots and lots of stuff! jag orkar inte skriva en resumé av hela sommaren men jag skan skriva vad vi har gjort de senaste dagarna. I förrgår körde vi igenom hela ettans program och JÄKLAR vilken underbar tjej jag har, det attityden hon visade upp var helt makalös och jag som har klagat på hennes motivation??!! Hon gick i extremt entusiastisk (om det stavas så) fotgående kastade sig ned vid läggande under gång flög fram på inkallningen osv. det kändes som om vi laka gärna kunde starta tre ettor i höst och få LP1 på ett kick!

Igår morse körde vi uppletande, raka skick med lite segt vid utgången. Stort plus var att Roxy nöjde sig med att lämna ett förmål innan hon sprang tillbaka annars brukar tokan typ leta upp alal föremal försöka peta in alla i munen samtidigt och rulla tillbaka till mig. hmmm, storhetsvansinne?

På kvällen åkte vi till Nacka BK och tränade agility. Skulle kunna visa kombinationerna som vi körde men har inte det där programmet man behöver. Vi körde iaf ingångar i slalom bakombyten och en raksträcka med hopp-hopp-hopp-tunnel-däck-hopp. Lite vågat att ha däcket där men det gick trålande! Roxy var som om hon hade halsat red bull i ett dygn och hade krut i benen!

Imorgon ska lillpluttan MH beskrivas typ 07.00 på morgonen hos lidingö BK :()! Roligt ska bli så jääääkla spännande! Sen ska vi iväg till Värmdö för privatlektion i brukslydnad med Lotta!

Idag ska vi bara hänga i skogen tillsammans!!


hade!!!!

Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Om du vill blogga med mobilen här på Blogg.se så skickar du upp bild och text med ett MMS till nummer 71370. Du måste dock se till att du angivit ditt mobilnummer i inställningarna på din blogg. Du hittar dessa under - inställningar - i fältet mobilnummer skriver du in ditt mobilnummer. Spara. Klart.

2009-09-02 @ 11:03:11
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0